Sekolahku: SMU

Di tempat inilah banyak kenangan dengan teman-teman, termasuk si Gloria (dari tadi nama si Gloria ini aja disebut-sebut, hehehe…)

Berada di ketinggian, di gunung lah pokoknya😀 Dulu disebutnya SMU N 1 Tarutung, lokasinya dekat Taman Makam Pahlawan. Dekat pula dengan kolam renang (ah, sebenarnya tak pantas disebut kolam renang) yang sampai sekarang aku tak tau bagaimana pengucapan dan penulisan yang benar😀 Orang-orang menyebutnya Sembat. Ada yang tau cara penulisan dan pengucapan yang benar?

Tahun ketiga bersekolah di sana, kami pindah ke gedung baru. Masih segar diingatan, waktu proses pindahan, semua siswa/i dikerahkan. Cowok-cowok mengangkat meja, cewek-cewek cukuplah mengangkat kursi. Eh, tapi kalau nggak salah, cewek-cewek pun ada yang mengangkat meja ya?

Senang juga pindahan waktu itu, walaupun capek, tapi lumayannnnn….nggak belajar, hahaha…

Beberapa tahun lalu, sekolah ini dibagi menjadi dua sekolah, SMU N 1 dan SMU N 2. Sekolah yang lama (dekat Taman Makam Pahlawan) disebut SMU N 1, dan sekolah yang dekat ke SMP N 5 disebut SMU N 2.

SMU N 1

SMU N 2

55 thoughts on “Sekolahku: SMU

  1. hahhahaa.. cinta kali kau mi sama aku… wakakkakaka..

    Wah.. jadi keingat masa2 SMU dulu ya mi… Tapi aku lebih banyak punya kesan yang manis di sekolah yang lama. Sekolah kita yang butut itu..Hihihihi… Hidup SMUNTA😀

    Cinta??? Hahahahahaha….Iya sekolah yang lama lebih enak, walaupun jendela dan pintunya nggak ada lagi kan?

  2. Akupe tamat sian i do bah. Ndang holan hamu padua dohot ito si Gloria. Ai mangolu dope Pak Simatupang (Kepala Departemen Kebersihan di SMA Negeri i)? Marlosseng bosi dope tikki hamu?

    Molo parmisoan ni si Malango nga boha tahe. Ndang sempat au tusi na minggu na lewat. Alai ianggo hari kamis manang sabtu on, pasti do hudalani, molo boi sahat tu sembat.🙂

    Dang apala huboto bah amangboru. Mardalani amangboru ari Sabtu on tu si :d

  3. Godang do najolo parhata Bolanda angka natorasta, jadi sabotulna sian hata Bolanda do Sembat i ima “Zweembad” ima kolam renang; suempak ( celana renang ) sian hata “zweempak” songon i nang hata Atrek ( mandok mobil ” mundur ” tingki diparkir ) sian hata ” achter uit “; “langsam” mandok lambat – pelan – pelan sian hata Bolanda langzaam. Huroha najolo sarupa do dohot nuaeng najolo pa “bolanda-bolanda hon” nuaeng ” ke inggeris – inggerisan” ima songon hata “super market”, mal dna.
    Peace

    • Songon panambai saotik tu hatorangan ni Olanto. Toho do i antong. Kolam renang i pe Bolanda do mambangun laho paridian ni angka soridalu (KNIL) nasida, alana sude Tangsi i markas tentara (army base) Bolanda do i najolo (jala ala na markas tentara do gabe di dok Tangsi militer) jala di lokasi SMPN 1/SMP Bersubsidi/Gedung IPS SMAN Tarutung na martombara i ma kawasan rumah sakit nasida. Menara air na di toru ni tano lapang i (di jolo jabu ni lapo par mitiaw i; dang binoto be manang na adong do pe i rasi rasa nuaeng) pe Bolanda do mambangun. Na mambahen longang iba ima, boi adong mata mual (sumber ni aek tu kolam renang i) di dolok-dolok. Molo tatorushon dalan na tu Sembat i, tombus ma i annon tu Sinaksak. Tar songon i ma jolo. Mauliate. Alumni SMAN Tangsi Tarutung ’84 (stamboek 82)

  4. @manik
    ito, sudah terjawabkan dari amangboru Olanto. Jadi memang pengertiannya tak jauh-jauh dari situ.

    @olanto
    mauliate amangboru. molo di Bolanda didok “zweempak”, dihita “sempak” ma goar na, ido kan amangboru?

    @panda
    promosi apa nih?😉

  5. Amangoi SMA ku, disi dope lonceng pelak ni Motor ( Bus red ), ai amang boru si tupang do pamalu-malu on, jala hea do ninna amang boru on tu ahu, ” hu tunjang ma annon baba mi ” alana hupalu lonceng nai hape dang waktu na dope resesss,,,,.

  6. Ito riyanthi, molo sembat sian bahasa inggris doi, ” Swim bath ” kan angka na malo do par tarutung gabe didok ma sembat, contoh na lain muse, ” Hollywood ” didok oppung nami ma i na baru on ” Ellebut “, ” Perumnas ” didok oppung ni si Fernando Simatupang mai na baru on ” Parullas ” kan terbukti do kan akka na malo,,,he he he

  7. ohh.. ini toh smunta yang diagung -agungkan alumni nya itu.
    mansstapss

    Yahhh…begitu lah Von, walaupun kami hidup sederhana di sini (😀 ), tapi kami bangga lah. Bangga dengan semuanya yang ada, hehehe…

  8. saya sangat bangga apa bila saya mendengar namanya kota Tarutung, apa bila saya melihat kota tarutung dari Google, saya pengen kesana
    soalnya saya lahir di Tarutung,garoga

  9. hahahahhaha……
    jadi ingat memory di SMUN 1
    tuh…dari samping-samping jurang kebelakang kebun itulah dulu….my best place utk cabut.

    dan sering bgt ketangkep…….disidang trusss.

    my memory.

    buat semua guru-guru yg pernah mengajari aku…
    makasih bapak/ibu……
    penghormatan tertinggi buat anda.

    Tuhan Memberkati.

    Amin

  10. salam untuk rianthy sekeluarga dan kawan kawan semua.

    zwembad (bhs belanda) =
    swimming pool (bhs inggris) =
    kolam renang (bhs indonesia) =
    sembat (bhs tarutung), hahahahahahahah

    horassssss……

  11. untuk ryanthi, selamat ya…..jadi kita bisa bergabung disini saling kenal satu sama lain. Juga bisa liat photo kampung halaman.

    salam dari amang tua
    paranginan pardamean halomoan sianturi
    halifax, nova scotia, ca.

  12. @paranginan
    Iya amangtua, keren memang bahasa di Tarutung ini😀

    Terima kasih sudah berkunjung ya amangtua.
    Salam untuk keluarga di sana.

    Horas

  13. Lae Eddy boha do bahenonna manunjang. Marbapatua do ra ito si Riyanti on tusi, sotung muruk annon.

    Ada nggak semacam ikatan alumni SMA ini tolong di informasikan.

    Waktu zaman kita lae Poltak, pembagian SMA itu berdasarkan apa cocoknya ya, letak geografis atau apa, SMA Tangsi untuk IPA, SMA Sigompulon untuk IPS.

    Lae Poltak masih ada nggak saling komunikasi sesama angkatan kita 1984.

    Mangolu do pe sude, akka dongan, si Jemsly na malo i, Maringan & Sopia Selebritis, Talupan, Marlis, Rikardo dohot rekan2.

    Lae Poltak dohot ito Riyanti ditunggu kolaborasinya, bisa juga kali tema kenangan masa SMA zaman lae sampai ke zaman ito.

    Mauliate.

    • Horas Lae Sianturi, amanta par pasar.
      Memang holan na naeng manunjangi do anggo tulang Simatupang i (nang pe so boi nian). Hea do sahali adong siswa SMA mambaen marsak Simatupang i jala mamburai ma ibana. Dang binoto pastina ise siswa on, kemungkinan siswa kalas 3 ma ra on. Songon on. Tarlambat hami, manag 4-5 halak, hape digombok ibana gerbang i. Sai huelek hami ibana alai dang olo poang mambuka. Adong ma siswa kalas 3 mandok, “Kejam ma ho Tupang. Toe ma anggo songon i nama, dang allangon be misop mi!!” Dialusi Simatupang, “Unang allang!!!Gok mangallang i annon!” Di naso pamotoan, adong ma pamasukkon ponggol-ponggo ni lili na gelleng tu bagasan lubang parhinsuan ni gombok i, dilosophon tu bagasan. Tep, ro ma Pak Silitonga (guru SMPN 1), natoras ni Lae Onward Parhehean Silitonga (sakalasta) tu singkola i, tingki i marhureta Honda Kijang 70 na mera (anggo Honda ni bapakku na balau do antong). Di jou ma si Tupang asa dibungka gerbang. Dipamasuk ma anak kunci tu bagasan, alai dang boi masuk sude alana nga lusop lili dibagasan. Sai lam dionjar, lam losap do lili i tu bagas. Dang boi be antong dibuka gombok i. Sai marungut-ungut ma ibana huhut mamburai. Au pe heran, ise do pamasukkon lili i tu bagas (au tingki i nga di lapo ni si Paiting [Fighting; ala partinju hian on najolo, jala sanga ninna pelatih tinju amatir]. Ro ma hami mendekat tu gerbang i. Dungi, atas saran ni Pak Silitonga i, ditongkoki ma gombok mansai gogo sampe tanggal (tontu sega ma antong).

      Dung i, sanga ma manang piga-piga ari dang margombok gerbang i, alana sangsi Si Tupang disompol muse annon lubang parhisuanna i. Dung kejadian i, akhirna gabe dibaen sebagian siswa ma (tingki gotong royong), lubang masuk rahasia sian porlak ni si Paiting, jonok tu parkonsing-konsingan ni angka siswa baoa. Alai, ala ni songikna, akhirna gabe dang populer, jala jarang dipangke. Na populer ima, manimbung sian ramba-ramba dalan tu Sembat i, pas tu pudi ni lokal 3 IPA 1 manang 3 IPA 2. On pe dang tahan leleng. Pintor dihandang si Tupang do muse…🙂 Anggo lapo ni si Tupang bagian pudi-pudi i memang mansai hebat do i, alana markas ni angka parisap/na marsiajar marisap do di si antong. Full asap do torus. Au pe di si do marsiajar marisap. Si Maringan ma mangajari au marisap GP. Akibatna, mulai ma malo au mancilok sigaret Ardath ni Bapaku lao isapon pas kaluar main-main. Sipata 2, sipata 3 huenet, mamereng manang godang dope sigaretna manang daong. Ahh… memang tahe…

  14. Terbatas do au boi komunikasi tu angkatan 1984. Na hea pajumpang jala tolhas ro tu bagashu, si Robert Simanjuntak (saonari di Tangerang), Ricardo Simanjuntak (par Hutabarat). Alai na hea komunikasi adong do piga-piga halak.

    Molo boi nian maen niba si Riyanthi on ma papungu angka bangso i. Baik senior, seangkatan, nang junioranta. Sai godang do arti ni haduan…🙂

  15. sikkola q do i…

    ahu lulusan 07

    alai ndang tarida kalas hu disi..

    ahu kls XII IPS 1

    akka na jugul sude d kalas namii

    alai kompak2 do sude..

    nga malungun ahu…

    bln 12 on mulak do au..
    pette da kawan..

    hohohooh

    GB..

    maiyah_nak trtg

  16. aU barU taMmat dO sIan siKkolA tErcInta i

    anAk 08 lAh..

    dAng hAncuR hIan bE sIkkOlanta i pUang
    nGa dI padeNGgaN bAh

    nGa aNtar baGak bEreNgoN…

    sAotIk do nYan

  17. Bah puang, ahu tamat sian singkola on do, III Pas/Pal 2, taon 70 ma hutinggalhon Tarutung huta hagodangan hon. Tingki nami holan sada dope SMA Negeri, sada SMA HKBP, sada SMA HKI di Tarutung on.
    SMA Negeri ditingki i, ima molo SosBud di Sigompulon, molo PasPal di Tangsi, ima nadi gombaran i ate ito!.
    Molo mulak ahu sai husangajo do mampir, nang pe naung botari, masihol ahu naeng maridi tu Sembat.
    Horas, horas, horas..mansai godang do dongan (godangan mangaranto) alai ndang nahasuratan di son. Adong do dua tinggal jala pemuncaknami do on ima Siaw Hong Way, Onma Tk Mas, dohot Efendy Sihombing Lapo Taruli, sai ro do ahu pasombu sihol tu nasida ganup mulak ahu.
    Masihol ahu nangpe naung matua. hehehe..
    Mauliate ito Riyanthi, sirungkari sihol..hehehehe

  18. Bahhh,,,gabe masihol muse mulak tu sikkola..baru sadar ternyata nunga 5 taon hape lulus sian SMU N.1 Tarutung…suatu hari nanti angkatan 2003 buat reunian yuk,,,asa pajumpang jo muse dohot akka dongan saparjuangan…mauliate da nunga adong si palambok roha dung mamereng sikkola SMU N.1 Tarutung. Gabe malum sihol,,,

  19. wahhhhhh riyanthiiiiiiiiiiiiiiiii
    lamo tak basuo yo!
    ni aq yenno, still remember???????
    i miss u galz
    kpn neh anak2 smu 1 angktn 03 kumpul2??

  20. horas & salam kenal buat smuanya…
    jadi kangen nih ama Tarutung n SMU Negeri 1.
    klo reunian jangan cman angktan 2003 aja ito, tp semua angkatan…
    ito yenno…
    dulu waktu kelas 2 SMU, 2 brp???
    saya dulu anak IPS 2, stambuk 2002.
    mauliate

  21. Horas…ito ryanthi, au angk 89
    Molo binereng photo2 on, gabe taringot iba godang kejadian tingki sma trt: nekkat tu sembat sian ginjang2 ni 1/4, marbola, mangolgap bakwan sahali dua nidok sada tu namboru si tupang.
    hape molo mulak iba tu trt dang hea nisangahon tu son… alai nga berubah hubereng tampak depan nai, lam bagak… tks

  22. Ba molo ngarmarhepeng attong Lae Manalu,ingot piga bakwan nadiolgap muna dang tarbayar.
    Lae simanalu ise nuaeng,alana adong do donganku sifeber manalu parsipoholon,Parende do laei.
    Mauliate!!!!!!!!!

  23. Mauliate Dek, atas fotonya, mulak sihol niba, nga lam bagak sotik jala ummias.

    Fakta ttg siswa SMUNTA

    1. Malo – malo do dison angka jolma🙂
    2. Bagak -bagak do siswi na he..he..he
    3. Lulusanna oke, ndang pailahon, ale ndang huboto lulusan na nuaeng.

    tu angka lulusan SMUNTA, ayo kita kumpulkan dana untuk, pasang internet, wifi, perbaiki laboratorium, asa malo adek – adek lulusan SMUNTA. Mungkin angka naposo namarkoordinir.

    Salam

    Lidia
    Angk’ 97

  24. Horas bah dihamu sude……

    Mauliate ma di hamu ito Riyanthi atas foto2 na, iseng-iseng hu searching hutakku Simaung-maung, hape adong disi huida SMA Negeri Tarutung on. Las roha jala mansai malungun marningot huta hatubuan dohot SMA Negeri Tarutung on. Ahu marsikola Di SMA on (najolo goarna SMA Negara) tahun 1990-1993. Nga godang berubah SMA i dibanding najolo ate, alana molo na masai Kls I dht angka kls Sos di Sigompulon dope…….

    Boha, ai adong do ikatan alumni SMA Negeri Tarutung on. Nga hea dibahen reuni alumni na. Sahat tabe ma tu sude alumni ni SMA ta on, anggiat sai tu lam majuna jala tarbege tu luat portibion…

    Tabe Mardongan tangiang

    Aman S Panggabean
    Bandung

  25. Horas dihamu sude na, au pe angkatan 91-94 smanta. hea do tahe ditakko hamu bosi pamukkul lonceng ni simatupang asa songon na leleng reses, ai nataboan santai di kuburan na adong hau na balga di pudi ni sikkola i.

  26. Horas lae….

    Hea do memang mago lonceng sikkola tai, di bolokkok tu jurang na di pudi ni sikkola i… ha…ha..ha.. Muruk hian do tingki i Pak JSIT (J. Sitorus). Nga lupa ahu ise do tahe na mambuat lonceng i.

    Manungkun jo lae, tahun sadia m hamu tamat? Molo ahu tamat thn 1993. Atik na hea hita pajumpang mang marsitandaan.

    Mauliatema

    Aman S Panggabean
    Bandung

  27. Sobbu lungun ito mamereng dohot majjaha blog ni ito on
    Mauliate ma to ito , hape na boi do milis ni ito on songon dalan untuk kombur sesama alumni SMUNTA . di luat portibi on

    Lae Aman ,
    di boto lae do si Sikkat , Adek par ABADI, dohot si Cung Fat, beha do kabar ni lae di pangarattoan nga 18 taon au ndak pajuppang dohot akka dongan sa sikkola. Baen jo kabar lae.

  28. Horas Lae Sikkat,

    Sehat do ahu dohot sude keluarga……… Di Bandung do hami nuaeng.
    Boha molo hamu, didia do posisi muna nuaeng, boha do kabarmuna?
    Sorry jo Lae bah, dang pala tangkas huingot hamu, Marsipatangkasan ma hita…….. Alai mansai las do rohangku manjaha barita munaon……..

    Mauliatema

  29. Lae aman,
    Molo ahu alumni 89 do lae. Tinggal nami na uju sikkola, i ma di samping ni par BANDREK (si Liong), molo Sikkat Lbn tobing, i ma ibotoni kak Oppo lbn tobing, par lapo tuak na disabola habbirang molo naeng naek tu Simsimdol.
    Cung fat , anak ni tante par kedai Bakmi PARIS, na dijolo ni jabu ni si ADEK par Hotel ABADI.

  30. Anggia Rianthy.
    Tung solbu do sihol dibahen blog muna on, anggia, molo ahu alumni sian SMA N 1 tarutung on do i ma alumni taon 79 , akka dongan sa sikkola ku ima a.l . Theo Simanjuntak , Padan Limbong, Hotmadi Lbn tobing, Luhut Lbn tobing, Saur br Simanjuntak, Liong . dohot akka “Snack and crew” genk
    Molo adong info na dapot ho sian ankka alumni 79 , please jo paboa tu ahu da, alai nga sai malungun iba tu ankka dongan dongan sa sikkola.
    Terakhir pasat tabekku tu sudena alumni SMUN 1.
    mauliate godang

  31. Lae par kawan lamo……..

    ahu tamat sian SMA Negara tahun 1993…….. Ahu pe parsimaung-maung dolok…. Huboto do sude inganan na ni dokmuna i, alai nga lupa ahu angka dongan tai…. Horasma da

    Aman S Panggabean
    Bandung

  32. Mantap ito, info-info smu tarutung i ate. Jala tuangka dongan namangalean usul untuk bantu smu tarutung sangat lekket doi, hujaha nangkin adong ide komputer,internet. Lanjutkan alana 2 taon nasalpu hita dohot angka dongan (dimotori ni stambuk 82 s/d 84 parjakarta) nunga mambantu sikkolata isara ni buku-buku, komputer dohot pemasangan internet dohot training pengopersian internet. Jadi nga denggan angka saran-saranta i lanjutton ma. Leonard Hutabarat alumni 83

  33. memang SMA N 2 mansai jago do. alana lulusan na pe masuk do tu universitas na terkenal di indonesia. Dang holan i. Fasilitas na pe mansai lengkap do. Sian laboratorium, internet, dhot naasing.
    Semoga SMA 2 tarutung semakin menciptakan bibit – bibit unggul ,yang berguna Untuk Bangsa dan Negara,

    • HORAS

      memang SMA N 2 mansai jago do. alana lulusan na pe masuk do tu universitas na terkenal di indonesia. Dang holan i. Fasilitas na pe mansai lengkap do. Sian laboratorium, internet, dhot naasing.
      Semoga SMA 2 tarutung semakin menciptakan bibit – bibit unggul ,yang berguna Untuk Bangsa dan Negara,
      Dan semoga pimpinan SMA N 2 tarutung, semakin diberikan kebijaksanaan Oleh TYME agar dapat membawa SMA N 2 Tarutung, menjadi SMA favorit.

  34. Syalom, trimakasih k`Ryanthi. Aku juga kelulusan SMA N !TARUTUNG ank.2009. My lovely School, di sana awal aku berpijak di dunia pendidikan yang dewasa, memberikan inspirasi dan semangat baru yang positif, yang menghantarkanku hingga kini aku bisa kuliah di Universitas Indonesia, berkat anugerah Tuhan, dan juga berkat motivasi guru-guru ku dan teman-temanku semua.
    Thanx for All….
    I miss u.

    • horas madihita saluhutna!!!!!
      Mauliate madiho adek Riyanti foto2xmon mandukkiri masa terindah dalam hidup ini di SMA Trt.Au tamatan 92 jurusan Biologi 2.
      Ale akka Dongan didia dohamu?????Charly Nababan,Rudi Hartono,Ali Basir ,Galogat situngkir,Boby panggabean,Monika Sianipar,Junita silaban,Sonya,Daud”BlacK”,Salty,Wiiliam,Donda, diingot hamu dope tikki camping hita ditolping ???amangoiamang mabuk sude.Oh satu lagi yg tak terlupakan Juleta tobing,Tetty Bakkara.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s